Meny

TINE Medlemssenter, du snakker med...

Gayle Culley Enger er en av oss du treffer på TINE Medlemssenter.
Gayle Culley Enger er en av oss du treffer på TINE Medlemssenter.

Har du hørt denne strofen før, «kjenner» du oss kanskje ganske godt. Enten du ringer oss ofte, sjelden eller aldri har snakket med oss, ønsker vi at flest mulig skal vite hva vi gjør og hva vi kan bidra med!

TINE Medlemssenter har vært i drift i et og et halvt år, og overtok etter Medlemstelefonen. På den tiden har vi løst 69 000 saker! Vi er 13 ansatte, hvorav fem av oss er plassert på Ås. De andre medarbeiderne er plassert rundt på ulike TINE-lokasjoner i hele landet. Noen av disse jobber i tillegg som rådgivere, og har god føling med hva som rører seg ute i felten.

Hvis du aldri har vært i kontakt med oss før, lurer du sikkert på hva vi på Medlemssenteret gjør. Svaret er alt mulig! En «vanlig» dag på jobben kan innebære produsenter eller TINE-ansatte som ikke får logget seg på medlemssidene, eller har andre tekniske/digitale utfordringer de trenger hjelp til. Da kan de ringe til oss, og vi hjelper til selvhjelp. Vi tar også imot bestillinger av rekvisita, transporthenvendelser, opprettelse til påmeldinger til kurs, utvikling av nye dataverktøy eller rådgivere som har behov for administrativ hjelp i en hektisk hverdag.

Selv om majoriteten av oppgavene omhandler Kukontrollen, støter vi daglig borti nye utfordringer, og det liker vi! Vi på Medlemssenteret har en bred kompetanse, og mange av oss har lang erfaring, så vi håper og tror vi hjelper de aller fleste som henvender seg til oss. I løpet av ei uke løser vi i overkant av 1000 saker, og mottar rundt 65 telefoner om dagen.

Vi er i kontakt med svært mange ulike produsenter, og innimellom får vi henvendelser av det litt mer kuriøse slaget. Her ønsker vi å dele noen historier med dere:

  • Morten måtte drive litt detektivarbeid for å fremskaffe bilder av en gammel TINE-bil fra 1950-tallet. Han fikk det til omsider, da han kom i kontakt med meierisjefen i Kristiansand.
  • En mann ringte til oss og meddelte at han hadde fått brev fra TINE, adressert til ei dame, i postkassa si. Det hadde tent et lite håp i han et øyeblikk. Han hadde kikket i speilet, og konstatert at det nok hadde skjedd en feil. Han var fortsatt 70 år og ungkar!
  • En nordlending ringer inn, og uten presentasjon sier han: «Æ sku hatt et nummer!» Den er ikke helt ny for oss, så ei drøy uke senere dukket det opp nye øremerker i postkassa hans.
  • Vi bor i et langstrakt land og det produseres mjølk på mange vakre, men også avsidesliggende steder. Gayle skulle få bekreftet en adresse, som var litt vanskelig å uttale, og fikk beskjed om å skrive «Verdens navle» på konvolutten. Produsenten kunne garantere at Posten var kjent med stedet. (Om brevet kom fram, er uvisst)

I disse dager sender vi ut en undersøkelse til alle produsenter, om deres erfaringer med Medlemssenteret. Vi håper på flest mulig svar, enten du har vært i kontakt med oss eller ikke. Sett av noen få minutter til å svare på undersøkelsen, og hjelp oss til å bli bedre. På bakgrunn av de svarene vi får, kan vi utvikle oss etter de behovene dere har.

TINE Medlemssenter kommer du i kontakt med på telefon: 51 37 15 00 (tastevalg 1), e-post: medlem@tine.no, eller via chatten på medlem.tine.no.

TINE RÅVARES

Nøkkeltall 2019

Snitt melkepris ku og geit august

Kr 5,13

Snitt fettprosent kumelk august

4,20%

Våre data i Kukontrollen

Velkommen til verden!

Antall ikke tilgjengelig akkurat nå

kalver

født hittil i denne måneden

Hjelp til våre produsenter

Ring TINE Medlemssenter


51 37 15 00

Våre åpningstider er 08:00 - 15:30

medlem@tine.no

Mer om TINE Medlemssenter

Vil du ha tak i oss?

Vår kontaktinformasjon

TINE Rådgiving og Medlem

E-post: medlem@tine.no
Telefon: 03080 Sentralbord TINE SA

Adresse: Langbakken 20,
1434 Ås Se kart og veibeskrivelse

Post: Postboks 58, 1431 Ås