Meny

Rosa brunost skaper engasjement og godt salg

De siste ukene har vi satt brunostene fra TINE på agendaen i hele landet, gjennom lanseringen av et rosa kampanjedesign laget av Moods of Norway. Under mottoet "Sammen skal vi farge Norge rosa", har målet vært å øke oppmerksomheten rundt brunosten og gjøre den kulere, spesielt i de yngre aldersgruppene. Salget har også en meget god start.

-Vi sparket kampanjen i gang i uke 7 til 9 med høy synlighet i mediebildet. Både kommunikasjonen og produktene har skapt et formidabelt engasjement i befolkningen, sier Tone Blandhoel, senior merkevaresjef i TINE.
- Praten rundt brunost i sosiale medier har vært imponerende høy og det samme gjelder deling av bilder av den rosa brunosten.

- Ved utgangen av uke 9 ligger salget 32 prosent over tilsvarende perioder ut fra TINE. Salget ut av butikk i uke 8 økte med hele 64 prosent sammenlignet  med uka før, forteller en svært fornøyd Tone.

20% rabatt hos Moods of Norway

Vi minner om at alle TINEs eiere får 20% rabatt på hele Moods og Norway sitt sortiment på ordinære priser i butikk og på nett. På nett benytter du en rabattkode som finnes i denne artikkelen (krever innlogging). Her finner du også informasjon om hvordan oppnå 20% i butikk.

 

TINE RÅVARES

Nøkkeltall 2019

Snitt melkepris ku og geit juni

Kr 5,24

Snitt fettprosent kumelk juni

4,37%

Våre data i Kukontrollen

Velkommen til verden!

Antall ikke tilgjengelig akkurat nå

kalver

født hittil i denne måneden

Hjelp til våre produsenter

Ring TINE Medlemssenter


51 37 15 00

Våre åpningstider er 08:00 - 15:30

medlem@tine.no

Mer om TINE Medlemssenter

Vil du ha tak i oss?

Vår kontaktinformasjon

TINE Rådgiving og Medlem

E-post: medlem@tine.no
Telefon: 03080 Sentralbord TINE SA

Adresse: Langbakken 20,
1434 Ås Se kart og veibeskrivelse

Post: Postboks 58, 1431 Ås