Meny

Fra nyttår starter en kampanje for å øke salget av TineMelk®.

Fra nyttår starter en kampanje for å øke salget av TineMelk®. Kampanjen kalles Heia Eventyrlyst og skal vare i åtte uker.

TINE opplever nedgang i salget av viktige volumprodukter som for eksempel melk.

En hovedprioritet i 2019 er å øke volumet på søtmelk. Heia Eventyrlyst er en kampanje for å oppnå økt melkesalg, sier Charlotte Nancy Lemley i TINE Kundeutvikling.

Kampanjen «Heia Eventyrlyst» er laget i forbindelse med at Tinemelk er stolt sponsor av filmen om Roald Amundsen, som kommer på kino i februar. Alle elementene i kampanjen spiller på den norske eventyrlysten.

- Akkurat som TINE, er Amundsen godt forankret i norsk historie og mange av de samme verdiene. Amundsen og folkene rundt han har gjennom sine ambisjoner og innsats bidratt til DNA’et i den norske folkesjela, sier merkeutvikler for Tinemelk, Karianne Moger Ranem.

Allerede tidlig i barneårene spiret eventyrlysten hos Roald og broren Leon. Da de hjemme, langt inne i ødemarka iSvartskog,studerte globusen til far. Det var denne eventyrlysten som senere brakte han ut på de store ekspedisjonene. 

Slik fungerer det

Etter at du har kjøpt TineMelk® i butikken, enliter eller 1,75 valgfri variant, registrerer du deg på.tine.no/eventyrlyst. Ta bilde av din kvittering og last opp på kampanjenettsiden.

- Jo flere TineMelk® enliter eller 1,75 du registrerer i løpet av kampanjeperioden jo flere premienivåer er du med i, jo større vinnersjanser har du og jo finere premier kan du vinne, forteller Lemley.

Nye premier hver uke

Ukens premier kan du se på www.tine.no/eventyrlyst. Det trekkes nye vinnere og fylles på med nye premier hver uke.

- Siste dag av kampanjen er alle som har registrert minst 16 kartonger i løpet av konkurranseperioden med i trekningen av hovedpremien som er en eventyrreise til en verdi av 100 000 kr.

Gode vaner og balansert kosthold

Når julen er over har alle mål om å komme raskt tilbake til hverdagen. Det er viktig å etablere gode vaner med et variert og balansert kosthold, som spesielt barnefamilier er opptatt av. Dette er dessuten en del av Amundsenkampanjen for å minne om viktigheten av å komme godt i gang med de gode vanene. Myndighetenes kostråd er et godt utgangspunkt for inspirasjon til gode vaner, der blant annet daglig inntak av magre melkeprodukter anbefales. Melk er kilde til kalsium, jod og proteiner.

Sammen med et balansert kosthold og en sunn livsstil bidrar kalsium til å opprettholde et normalt skjelett. Jod bidrar til hjernens kognitive funksjon, og proteiner bidrar til å vekst og vedlikehold av muskelmasse. 

 

 

TINE RÅVARES

Nøkkeltall 2019

Snitt melkepris ku og geit februar

Kr 5,07

Snitt fettprosent kumelk februar

4,38%

Våre data i Kukontrollen

Velkommen til verden!

Antall ikke tilgjengelig akkurat nå

kalver

født hittil i denne måneden

Hjelp til våre produsenter

Ring TINE Medlemssenter


51 37 15 00

Våre åpningstider er 08:00 - 15:30

medlem@tine.no

Mer om TINE Medlemssenter

Vil du ha tak i oss?

Vår kontaktinformasjon

TINE Rådgiving og Medlem

E-post: medlem@tine.no
Telefon: 03080 Sentralbord TINE SA

Adresse: Langbakken 20,
1430 Ås Se kart og veibeskrivelse

Post: Postboks 58, 1431 Ås