Vipps vant, mens Vinmonopolet og Finn.no delte 2. plassen. 50 av Norges største virksomheter er med i undersøkelsen som baserer seg på målinger gjort løpende fra 1. mars 2024 til 28. februar 2025 av Norstsat. Målingen har altså funnet sted både under debatten rundt melkemangel, strukturprosesser og metanreduserende fôrtilskudd.
– Jeg er både stolt og ydmyk over at TINE igjen rangeres blant selskapene med best omdømme. Dette er en lagseier, og vi vet at tillit er noe vi må gjøre oss fortjent til – hver eneste dag. Verdikjeden vår - og merkevarene våre - er selve grunnlaget for omdømmet vårt, men det er gjennom samspillet mellom alle i TINE at vi klarer å styrke det. Omdømme bygges ikke av ord alene, men av hva folk faktisk opplever at vi står for, sier kommunikasjonsdirektør Ingrid Wilberg Arnesen, som kunne motta diplomet for 3. plassen i dag.
TINE gratulerer ellers både Vipps med seieren – og Vinmonopolet og Finn.no med den sterke 2. plassen!