Hopp til innholdet

Prisdryss over TINE

Publisert:

TINE mottok blant annet årets bransjepris med TINE Fotballskole og ble stemt fram av kjøpmennene i Coop Extra som årets leverandør. Det er et levende bevis på at TINE treffer forbrukernes og kundenes behov, sier Gunnar Hovland, konsernsjef i TINE.

Nylig mottok TINE prisene Årets leverandør hos store kunder som Coop Ekstra og Studentsamskipnaden. I tillegg stakk TINE av med årets bransjepris for TINE Fotballskole. 

Årets leverandør i Coop Extra og Studentsamskipnaden 

Coop Extra løfter TINE frem som den leverandøren de har vært mest fornøyd med gjennom hele 2022 – Vi tar med oss de gjeve anerkjennelsene på vei mot videre vekst. For disse utmerkelsene viser at vi bygger på et veldig godt fundament.

– Vinneren stemmes frem av alle butikkene og driftsapparatet. Nok en gang var det TINE som stakk av som vinner av årets ferskvareleverandør. Dette er en lagseier til hele TINEs verdikjede med ytre salg i spissen. Tusen takk til vårt fantastiske salgsapparat og til alle andre som står på hver dag for TINE og kundene våre, som resulterer i at TINE står øverst på palllen her, sier Anders Kristian Hegg, vår kjedesjef for Coop. 

Også Studentsamskipnaden (SiN) møter tusenvis av studenter hver dag og er en viktig målgruppe for TINE. 

– Noe av det som ble trukket frem i begrunnelsen for at vi blir årets direkteleverandør i SiN er at TINE har høy leveringsgrad og leveringspresisjon, jobber med gode løsninger for samskipnaden og studentene, har gode kampanjer og aktiviteter, er proaktive og jobber aktivt med bærekraft, sier Mons Braanaas, forretningssjef i TINE 

– Dette er utrolig gode eksempler på hvordan vi lykkes med kundeorientering gjennom hele verdikjeden vår. En fantastisk lagseier for hele TINE som vi har all grunn til å være skikkelig stolt av. Gratulerer så mye til alle, avslutter en stolt konsernsjef, Gunnar Hovland 

Årets bransjepris for TINE Fotballskole 

TINE fikk årets bransjepris for TINE Fotballskole av Sponsor- og Eventforeningen.  

Juryen berømmer TINE Fotballskole for å gi mye tilbake til samfunnet og idretten, samtidig som det bidrar til å styrke merkevare og TINE og NFF sitt omdømme. 

-Et sjeldent langsiktig samarbeid som med rette nå kan kalle seg verdens største i sitt slag. Solid, til å stole på – og en tradisjon som har tålt tidens tann. Dette sammen med gleden og nytteverdien som ligger i å bevege seg og ta sunne valg, er to faktorer som i stor grad oppsummerer et samfunnsbehov som er like aktuelt nå som for 25 år siden, heter det i juryens begrunnelse. 

Det er bransjen selv som stemmer fram hvem de synes fortjener «Årets Bransjepris», og her var TINE i sterk konkurranse med DNB, Fieldwork, Gyro og Palmesus. 

Om TINE Fotballskole

TINE vil bidra til å skape sunne og gode vaner hos barn i hele Norge. 1,5 millioner barn har hittil deltatt på en TINE Fotballskole. TINE Fotballskole er et samarbeid mellom Norges Fotballforbund og TINE som startet i 1998. Les mer