I premiereepisoden av Storfepodden har programlederne John Fløttum, fagsjef i TINE Rådgivning og Oda Christensen, leder for markedsføring og kommunikasjon i Geno SA, med seg TINE og Nortura. Gjestene i studio er Johnny Ødegård, leder for Norsk Melkeråvare og Hilde-Kari Skarstein som er markedssjef for kjøtt i Nortura Totalmarked.
I tillegg har Oda tatt pulsen på forbrukermarkedet og forbrukermønstre når det gjelder melk og meieriprodukter, men en god prat med Ida Berg Hauge. Ida er daglig leder i MELK, som for mange er kjent som Opplysningskontoret for melk og meieriprodukter.
Om Storfepodden
Storfepoddens mål er å gi deg som melk- og storfeprodusent gode råd og økt innsikt i hvordan du kan få mer ut av produksjonen. Vi dekker alt fra praktiske råd og faglig oppdatering til bærekraftige driftsmetoder og innovative løsninger – direkte fra fagfolk og produsenter som vet hva som fungerer.