Hopp til innholdet

Perfekt smeltet Jarlsberg på CNN

Publisert:

Jarlsberg fikk virkelig skinne på den globale scenen da konsernsjef i TINE Ann-Beth Freuchen gikk live på CNN-showet Quest Means Business med Richard Quest fra taket på Sommerro torsdag kveld.

I snart 70 år har osten vår reist verden rundt og overbevist millioner av forbrukere med sin karakteristiske, søte og nøtteaktige smak. Derfor er det ekstra stas at et program som potensielt når ut til over 200(!) millioner seere verden over, løfter fram historien om hvordan vår lille norske ost har funnet sin plass i det internasjonale rampelyset.

TINE Internasjonal har en klar ambisjon om å styrke satsingen på eksport av norske meieriprodukter, og samtidig videreutvikle Jarlsberg som en ledende internasjonal merkevare. USA er TINEs klart største internasjonale marked, her kan man finne Jarlsberg i over 25 000 butikker.

Under sendingen fikk Jarlsberg vist bredden sin: fra ostefat og Jarlsberg-kultur til rykende fersk toast, som en liten hyllest til den ikoniske Devil Wears Prada-filmen fra 2006 der Jarlsberg har en liten, men morsom birolle. Dette ble også vist på CNN.

Se intervjuet fra Quest Means Business her👇 Foto: CNN.

Image (16)