Invitasjon til grillkveld - Nordhordaland
Tid:
Område:
Sørvest
Invitasjon til grillkveld 18. juli. Bli med på grillkveld i garasjen til Agnethe og Kjetil på Øvre Soltveit 20!
Det vert servert grillmat med tilbehøyr, men drikke til
maten må ein ta med sjølve. Me tenner grillen
kl. 19.30. Kle dykk etter vêret.
Rolf-Daniel Midtun frå eigarutvalet/rådet er invitert til å
vere saman med oss denne kvelden.
Arrangørar er TINE og Nortura. Pga matbestilling må me
ha påmelding innan 8. juli. Påmelding til Kjetil på mob.
97158615.
Hjarteleg velkomne